Kurz telefonické komunikace

Téměř každý z nás v práci telefonuje, někdo víc, někdo míň. Ale je naše komunikace efektivní? Na umění efektivní telefonické komunikace je nejen ve firmách, kde telefonování je hlavním zdrojem příjmů, kladený velký důraz, ale chod každé firmy by bez telefonické komunikace nefungoval. Většinou je dokonce telefonát prvním spojením se zákazníkem a musí zanechat pozitivní první dojem. Proto by si každý zaměstnanec s telefonem na stole nebo v kapse měl osvojit základní pravidla efektivní telefonické komunikace, které jsou obsáhnuty v tomto kurzu. U tohoto kurzu je možné si vybrat mezi klasickou telefonickou komunikací, vhodnou hlavně pro oddělení klientského servisu a call centra, anebo efektivní telefonickou komunikací pro obchodníky.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat 

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva